تحقیق درباره جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع

تحقیق درباره جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع

تحقیق درباره جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع

↓↓ ; لینک ;دانلود ;و ;خرید ;پایین ;توضیحات ; ↓↓ فرمت ;فایل: ;word ; ; (قابل ;ویرایش ;و ;آماده ;پرینت) تعداد ;صفحات:18 ; ; قسمتی ; از ; متن ; فایل ; دانلودی : جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع چكيده يكي از مطالبي كه در نام سازي براي محصولات كمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقيات در نام سازي مي‌باشد. در اين مقاله اهداف نام سازي، مسئوليت اجتماعي، عوامل موثر برخريد اخلاقي، نقص‌هاي مدل‌هاي نام سازي، ارتباط آن با شهرت شركت و ديدگاههاي مرتبط با آن و لزوم توجه به نظرات اخلاقي تشريح شده است. 1- مقدمه در مدلهاي مرسوم نام و نشان تجاري كالا، ارزش ويژه نام و نشان بوسيله عملكرد اقتصادي در دوره‌هاي مالي تعريف و ارزيابي مي‌شود. امروزه علاقه به تحقيق در زمينه اخلاقيات بازاريابي و مسائل اجتماعي و قدرت اجتماع در حال رشد است و نام‌هاي تجاري در خيلي از جنبه‌هاي زندگي انسان مرسوم هستند. نام‌هاي تجاري در سبك ...
دریافت فایل
برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید

دسته : عمومی و آزاد

تگ ها : تحقیق,درباره,جنبه,هاي,اخلاقي,نام,و,نشان,تجاري,در,افزايش,اعتبار,شرکت,در,اجتماع

download - دانلود

لیست فایل های مشابه :

تحقیق درباره پيكره تراشي و پيكره سازيپاورپوینت درباره شهر اصفهان 237 اسلایدتحقیق درباره تاثیر معنویت در خوشنویسیتحقیق درباره تاثیرات موسیقیتحقیق درباره تاریخ چاپ و چاپخانهتحقیق درباره تاريخچه اندازه گيري در جهانتحقیق درباره تاريخچه پیل سوختیتحقیق درباره تاريخچه جهانگرديتحقیق درباره تاريخچه شرکت تعاوني اعتبار کارسازانتحقیق درباره تاریخچه شهرداری
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید